W związku z nową wersją zapodaną przez programistów prosze o wpisywanie waszych spostrzeżeń na temat obecnych właściwości off/deff poszczególnych jednostek. Moje pierwsze opinie na temat wprowadzonych predyspozycji poszczególnych jednostek lądowych: procarz jak zawsze mięso armatnie ale bardzo skuteczny w obronie za murami ( w ilości 300-400 ) piechur bardzo szybki ale przy nowej wersji traci ofensywnie na rzecz deffa ( 300 piechurów skutecznie się broni za murami miasta ) przy starej wersji nie do pomyślenia łucznik-powiedzmy bez zmian potrzebny w defie i w ataku strzelec-w nowej wersji typowa jednostka ofensywna szybka i z dobrym off ( polecam dla graczy agresywnych ) , wytrzymałość mogłaby być lepsza kucharz,lekarz- tu wg uznania ( raczej potrzebni przy bitwach kilkunastorundowych ) kiedy armie liczą po 1000-3000 ludzi gigant na pare- teraz zgodnie z prawdą naprawdę ma PARĘ w offie, to typowa jednostka do ataku, trochę wolna i za mała wytrzymałość, ale w duzym stadzie potrafi zrobić misz-masz w szeregach wroga( szczególnie skuteczna w osłonie hoplitów, strzelców, piechórów) moździerz- tu nazwa nabrała wkońcu mocy urzędowej, niepodważalnie NAJMOCNIEJSZY ATAK I BARDZO DOBRY DEFF, poprostu miażdży przeciwnika już zza murów obronnych, przy maxymalnych ulepszeniach i przy wsparciu piechurów(ew. strzelców) sączy z wroga jego krew katapulta-typowy średnik do raportu wojennego deff/off średni-warto mieć kilka w mieście jak i kilka wysłać do nielubianej osoby taran- zdolność 6 w ataku zdolnośc specjalna off trochę dziwne rozwiązanie programistów, z uwagi na fakt, iż w obronie ma 50, mimo wszystko używam go do burzenia murów wroga, podobno skuteczny... podobno( osobiście wolę moździeż plus 2-3 szpiegów) bombardier narysowany jako balonik:) siłę off zawsze miał i pozostała, zmiejszono dramatycznie wytrzymalość i obronę, plus duże koszty produkcji znacznie pogarszają jego statystyki wśród produkowanych jednostek- osobiście nie polecam, chociaż nigdy nie leciałem sqadronem 200 balonów, ale 40 zostało zmiecionych zza murów przez łuczników obrońcy żyrokopter vel. żyrafa moim zdaniem nadaje się do zoo, wytrzymałość..dramat, w obronie bije go hoplita a w ataku strzelec, szkoda surowców na tą jednostkę
PS. TO SĄ MOJE SPOSTRZEŻENIA PO WPROWADZENIU NOWEJ WERSJI GRY I KILKUDZIESIĘCIU MOICH ATAKACH, ZAPRASZAM DO DIALOGU, MAM NADZIEJĘ, IŻ TE WSKAZÓWKI BĘDĄ POMOCNE INNYM GRACZOM SOJUSZU W WYPADKU REKLAMACJI KONTAKT NA PW LUB BEZPOŚREDNIO W TEMACIE :)))
|
Hoplita - najlepsza jednostka w tej grze :P szczególnie do obrony, ale w ataku dobra jako wsparcie dla innych jednostek
Piechurów nie warto budować - nie dostają bonusu do ataku za wyłomy.
Strzelcy i bombardierzy dostają ten bonus, ale tylko wtedy, gdy dołączają się do bitwy w kolejnych runach jej trwania, dlatego trzeba budować też inne jednostki, które będą mogły walczyć od pierwszej rundy - i moim zdaniem do tego najlepiej używać gigantów+hoplitów... ;)
|
Autobus mam pytanie. Głowie się troszkę ciągle nad porównaniem Strzelca do Łucznika. Niby zdolnością specjalną Łucznika jest wytrzymałość, która w gruncie rzeczy wynosi 4, a zdolnością specjalna strzelca jest natarcie i mimo tego wytrzymałośc strzelca wynosi 5. Czy to jednoznacznie oznacza ze Łucznik jest jednostka gorsza od strzelca i strzelec wypiera łucznika całkowicie? Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam
|
Specjalna zdolność "Wytrzymałość", to jest wzmocnienie obrony jednostki o 30%, gdy walczy w obronie. Nie ma to nic wspólnego z parametrem jednostek, które ma taką samą nazwę. Specjalną zdolnością strzelca jest natarcie, czyli wzmocnienie siły ataku o 30%, gdy jednostka ta walczy w ataku. Z tego wynika, ze łucznik jest jednostką bardziej obronną, a strzelec słyuży do ataku. Jednak zamiast łuczników lepiej budować hoplitów, bo mają lepsze parametry... ;)
|